środa, 25 marca 2015

TAK,NIE, NIE, TAK...

OCZAMI CLARY Wszyscy zebrani i w gotowości z serafickimi mieczami oczekujemy w pełnym skupieniu na przybyłych. Ciekawe ile to jeszcze potrwa? 5,10,a może 17 sekund. Chcę już rozładować chodzące za mną napięcie i wyładować złe emocje, skupione odkąd dowiedziałam się, o tym że będą nowi. Hmn, pokazać im od samego początku naszej znajomości, że ze mną nie ma zmiłuj się? Seba podobno zaplanował coś ostrego. Mam tylko nadzieję, że nikt nie zostanie przy tym poważnie ranny, choć jakieś draśnięcia muszą być. Bo, co to za walka bez blizn, bez świadomości wygranej lub przegranej walki? ja mam ich mnóstwo i jestem z nich dumna. Przynajmniej wiem, że mam pamiątkę, że moje ciało nie poszło na marne, że będę pamiętać jakich błędów nie popełniać. Nie jestem taka idealna, jak wszyscy mnie widzą ( jedynym ideałem jest Seba). Uważam popełnianie błędów za krok do tyłu, aby potem pójść dwa do przodu i nauczyć się przyjmować to z pokorą i pełną świadomością. Nie ważne jakim kosztem, ale jakim osiągnięciem. Och, no ile mam jeszcze czekać? tak wreszcie ktoś się wyłania z portalu ... O.MOJE.MAJTKI... Czy to możliwe? Nie ...naprawdę? TAK,NIE, NIE, TAK.. Och, nie wiem...Czy to możliwe? Nie...naprawdę? Tego się nie spodziewałam. Clary skup się, teraz nie czas na zachwyt, tylko na ostre starcie. Jak już zapewne zauważyliście naszym prezentem powitalnym jest sprawdzanie ich umiejętności w walce, choć umiejętności Alecowi nie brakuje. Wręcz przeciwnie. Muszę kogoś zaatakować. Nawet nie wiem z kim mam ten zaszczyt...wybieram Aleca. Oj tak, ciekawe czy mnie pozna? najpierw sprawy służbowe. Dopiero potem poukładam sobie mętlik jaki mi się narodził. DO ROBOTY... OCZAMI ALECA Okej, okej...Myśl, myśl, myśl. Albo mam tylko takie przeczucie, albo rzeczywiście chcą nas zaatakować. Dlaczego? Czy to komitet powitalny? Czy też sprawdzanie naszych umiejętności. No cóż w moje się nie wątpi, a co dopiero w Jace'a... Na mnie i Isabell idzie jakaś dziewczyna i chyba chłopak. Zaraz, zaraz czy to nie jest Clary...nie, to nie możliwe....

3 komentarze:

  1. O będzie walka super. Już nie mogę doczekać się tego i tej rywalizacji między Jace'em a Timem? Chyba dobrze zapamniętałam. Czekam na nexta: D

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam dawaj szybko NEXT!!! Rozdział niesamowity!!! Nie mogę już się doczekać tej rywalizacji między chłopakami.
    Aaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
    Normalnie już wariuję!!!
    ♥♥♥
    Błagam, szybko NEXT!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli mi sie uda to może rozdzialik 3 będzie jutro koło 17-18:) słodko, że wam sie podoba;))) dzieks za komy :D

    OdpowiedzUsuń

Komentowanie dozwolone wszystkim czytającym bloga:D