sobota, 3 października 2015

‘’Dzisiaj mnie nie będziesz miał ‘’

Hejo nie mogłam się już doczekać żeby jednak wstawić rozdział. I o to jest. Dostałam weny (no można tak powiedzieć) i coś ,,wykiełbasiłam’’ na tej kartce :D Miłego czytania i proszę o komentarze XD Pozdrawiam Nikirum :*

OCZMI JACE’A
-Hm, co ja mogę zrobić? – Przysuneła się do mnie jeszcze trochę i wyszeptała- Za około 10 minut się tego dowiesz.
Spojrzałem na nią pytająco, na co jej oczy odpowiedziały ,,Idioto za 10 minut umrzesz!’’ Niezbyt pocieszające, no nie?

-Lepiej mnie uwolnij! - Ryczę i zaczynam się z nią szarpać, ale wszystko na nic. Chciałbym w nią rzucić moim talerzem, ale szkoda mi jeszcze nie wyżu tego jedzenia.
-Po co? Tak jest o wiele lepiej – Odpowiedziała mi.
-Po co?! – Powtórzyłem z sarkazmem - Po to, żebym mógł złapać twój jędrny tyłeczek i przygryźć ten pikantny języczek.
-Ach, no tak. To może ja zacznę? – Spytała ku mojemu zdziwieniu. Uśmiechnąłem się na myśl, że zaraz ją posiądę na tej podłodze, w tym kusym ubraniu.

Odwzajemniła mój uśmiech, odłożyła wszystko co miała w rękach oprócz sznura. ‘’Będzie zabawa’’ pomyślałem. Po chwili usiadła na moich kolanach. Syknąłem z podniecenia jej zachowaniem i wyglądem.

Miała na sobie mini czarną spodniczkę, krwisto czerwoną bluzeczkę na ramiączkach z małym napisem ‘’Dzisiaj mnie nie będziesz miał ‘’ i dużym dekoltem. Co za zbieg okoliczności, właśnie że to ja będę ją dzisiaj miał. Po dokładnym obejrzeniu jej dekoltu doszedłem do wniosku, że ona nie posiada stanika. Na Anioła zaraz mnie rozsadzi!

-Już się nie mogę doczekać – Powiedziałem ochryple i oceniając jej zgrabne, i blade nogi usłyszałem jej słodki głos.
-Ja również.

Podniosłem wzrok do jej zbliżających się czerwonych ust, które chciały moich wysuszonych warg. Musiałem je obliczać. Były już tak blisko aby przystanąć centymetr od moich. Widać, że nie lubi się śpieszyć.
W końcu otworzyłem oczy, a ona przyłożyła mi mocno z liścia, i raniąc długimi czarnymi paznokciami, obwiązała moje ciało sznurem do krzesła, o którym całkowicie zapomniałem. Po chwili otrzeźwienia zacząłem się od nowa szarpać. Próba wydostania się z mocno ściśniętego sznura kończy się moją całkowitą klęską. Wzdycham i jęczę. Jedyną rzeczą jaką dokonałem to kwiczenie krzesła o czerwone kafelki naszej kuchni.

- Ja pierniczę, kurwa co to ma do jasnej, jebanej cholery znaczyć! – Przeklinam
Biorę kilka oddechów na uspokojenie.
Słyszę kopnięcie, i z głośnym hukiem upadam na twarde podłoże.
Swoje złowrogie spojrzenie prowadzę w lewą stronę i widzę uśmiechniętą od ucha do ucha Clary. Znowu do mnie podchodzi i znowu siada na mnie okrakiem. Mimo to leże nieruchomo na tej jebanej podłodze i jej z siebie nie zrzucam. Przecież nas uczono jak sobie radzić w takich sytuacjach, a mimo tego, ja nie potrafię się bronić przed tą małą piękną kobietą.
Głośno wzdychamprzymykam powieki. Chwilę po poddaniu sie czuję jej słodkie wargi na moich ustach. Zamurowało mnie ale po kilku sekundach przypominam sobie jak to się robi. Pogłębiam ten elektryczny pocałunek. Chciałbym dotknąć jej policzka i ja do siebie przybliżyć ale związane ręce i ciało mi na to nie pozwalają. Ona natomiast wczepia swoje małe dłonie w moje włosy i przyciąga moją głowę bardziej do siebie. Jej ręka wędruje w dół moich spodni, a ja zaraz stracę nad sobą panowanie. Co się ze mną dzieje? Nie wiem ale niech nie przestaje, cokolwiek to jest. Po kilku minutach odrywamy się od siebie zdyszani. Pragnąc więcej podnoszę lekko głowę, ale widzę, że nic z tego.

-Na Anioła, więcej. PROSZĘ- Ale ona nie ustępuję i schodzi ze mnie….

Haha no i jak? Mi się bardzo to podoba. A za jakiś czas będzie więcej XD komentarze... XD

10 komentarzy:

  1. Boże kobieto co tu się dzieje? 😂😍
    Nie wiem czy się śmiać czy piszczeć z powodu Clace
    Na Anioła, więcej PROSZĘ, daj mi szybko next 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy next błagam noi wogule co tu sie dzieje hah. Wiecej Clace pozdrawiam i zycze weny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opowiadanie! ;) Moze ten rozdział był trochę za bardzo... no nie wiem jak to określić, intymny? Nie ważne, wszystkie rozdziały są super! Będę czekać na następny rozdział, chodź by cały czas gdy już znowu dostaniesz weny i coś napiszesz :)-Jula^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy next? No wiesz czekam i czekam pewnie nie tylko ja. A tak z innej beczki kobieto co tu sie dzieje ?! Wszystkie rozdziały super. Błagam więcej Clace i równie dużo rozdziałów. Pozdrawiam i życze weny. Wiktoria K

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, wiem ostatnio mnie wcięło na dość długo ale miałam kilka problemów, przez które też zabrakło mi czasu. Tak czy inaczej, wracam, choć nie do końca z nowym rozdziałem, raczej z nową propozycja..? Tak więc, zapraszam na post informacyjny na Osobno Słabi, Razem Niepokonani

    PS. Tak wiem, mam zaległości, od jutro biorę się po kolei blogami za nadrabianie!

    Pozdrawiam, ślę wenę, Avery! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja tu nadal czekam na next! Kiedy będzie?
    Ps: zapraszam na nowy blog
    http://half-blood-as.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentowanie dozwolone wszystkim czytającym bloga:D