sobota, 9 stycznia 2016

Hejka XD

Cóż mam powiedzieć?
Stanęłam głupio w miejscu i nawet nic z tym nie robię... ;(
Widzę, że wchodzicie i czekacie na następne rozdziały.
Hm, wydaje mi się że źle podeszłam do pisania tego opowiadania. Fantastykę pisze mi się trudniej :D. Powinnam go dokładnie przemyśleć i przynajmniej zrobić jakiś szkic kolejnych rozdziałów.
Napisać kilka do przodu żebyście nie musieli tak długo czekać. Fajnie by było gdyby były jeszcze spójne, logiczne, gramatyczne, bez błędów ortograficznych i interpunkcyjnych... ;)
Może nie będzie to idealne ale postaram się żeby to wyglądało na jedną całość.
Myślałam, że pisanie jest łatwiejsze ale się pomyliłam.
Bardzo was wszystkich za to przepraszam. Sama nie lubię kiedy muszę długo czekać na rozdział albo kiedy ktoś go po prostu zostawi bez niczego. Najgorzej kiedy się usuwa!!! :@
Ja nie usunę, zostawić na zawsze bez zakończenia też raczej nie zostawie XD
Ale tak jak mówię muszę popracować bo od du*y strony zaczęłam XD. Nwm jak długo to potrwa ponieważ jestem w 1 klasie liceum i głupia ja - założyłam jeszcze jednego bloga:

http://niejestemblog.blogspot.com/?m=1

Gdyby ktoś chciał wejść to zapraszam XD jest ono nieco bardziej przemyślane. Rozdziały są dłuższe i wgl. Jest to całkowicie historia wymyślona przeze mnie. Czasy współczesne :D bez fantastyki XD

Dam znać kiedy powinnam powrócić tutaj :* także wchodzcie co jakiś czas XD może akurat coś będzie XD
Dziękuje za waszą cierpliwość i przepraszam za chwilowe zawieszenie bloga :(
Do usłyszenia :*

8 komentarzy:

  1. MAM zaszczyt nominowania cię do LBA! Więcej TU:
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. http://shadowhunters-ff-p.blogspot.com/2016/01/lba-po-raz-drugi.html?m=1
    Nominuje cię do LBA. Więcej informacji u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam serdecznie na spóźniony rozdział pierwszy nowego opowiadania Tatuaż z Motylkiem

    Pozdrawiam i życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Zostałaś nominowana LBA! Więcej TU: http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam na rozdział trzeci Tatuaż z Motylkiem

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojawią się nowe rozdziały ??

    OdpowiedzUsuń
  7. już ponad dwa lata mineły :(

    OdpowiedzUsuń

Komentowanie dozwolone wszystkim czytającym bloga:D