środa, 27 maja 2015

Roz.11. Sądzę, że tak...

HEJO CHCIAŁAM WAS TROCHĘ POSZAMTAŻOWAĆ:) A WIĘĆ, JEŻELI POD TYM POSTEM NIE POJAWI SIĘ PRZYNAJMNIEJ 5 KOMENTARZY(MOŻNA TAKZE ANONIMOWO :D
TEN ROZDZIAŁ CHCIAŁAM DEDYKOWAĆ WSZYSTKIM, KTÓRZY KOMENTUJĄ, CZYTAJĄ I CZEKAJĄ NA NEXTASA:)
ALE PRZEDE WSZYSTKIM JEST TA PIERWSZA DEDYK DLA MOJEJ SŁODKIEJ I NIEPOWTARZALNEJ MAGDZI I OLIWI, KTORA NIE DAJE SOBĄPOMIATAĆ, ZABIJA WSZYSTKICH WZROKIEM I CAŁKOWICIE ZNIEWALA SWOIMI DZISIJSZYM ZACHOWANIEM :D UWIELBIAM WAS I DZIEKUJE<3

PS. ROZDZIAŁ KRÓCIUTKI, SPORO NAUKI I CZYTANIA. CZY KTOŚ CZYTAŁ SERIĘ UPADLI? JEST SUPERAŚNA. SERDECZNIE POLECAM:)



OCZAMI CLARY


Dzień jak dzień. Budzę się, przecieram zaspane oczy, rozciągam się w łóżku, robię kilka wdechów i wydechów żeby dojść do rzeczywistości. Nudna jest. Chce jeszcze chwilę pomyśleć. Nagle do drzwi walą czyjeś pięści i głośny wrzask, ale ja nic nie rozumiem. Stłumione odgłosy cichną. Co to miało być? Odwracam się na drugi bok i jeszcze chwilę leże nieruchomo. Nagle do pokoju wpada Jace. Uważnie się sobie przyglądamy, po czym wybucham głośnym, niekontrolowanym śmiechem. Łzy śmiechu mi się leją po zaczerwienionych policzkach. Haha, ale ma odcień skóry. Co on zrobił. Jak on wygląda. Wiedziałam, ze jest ,,brzydki’’ ale to żebym nie zauważyła wcześniej TEGO, to chyba nie możliwe. Prawda? Jest wściekły. Wygląda dosyć ciekawie w tym odcieniu starej pleśni. Podchodzi do mnie, za plecami trzyma chyba wiaderko. Po co mu to?
-Jace lepiej tego nie rób- Izabell stoi w drzwiach i bacznie nam się przyglądając obiera banana- Pożałujesz tego- Ostrzega go, ale on nic sobie z tego nie robi. Ja jestem wryta w łożu i nie mogę się ruszyć. Jaką ubrałam bieliznę? Oby nie tej zielonej, okropnie w niej wyglądam. Czemu zastanawiam się nad bielizną? Ciężko wzdycham kiedy się odzywa.
-To ona pożałuje-wysyczał i zanim mrugnęłam wylał na mnie wiaderko z resztkami jedzenia, starej zupy, zgniłej ryby, sałatki greckiej i chyba…o nie.
-To za to jak wyglądam- pokazał na siebie i dumnie się uśmiechnął wyszedłszy z pomieszczenia zatrzasnął za sobą drzwi.
I znowu wdech wydech, wdech wydech…wdech wydech. Śmierdzę, okropnie, jestem poklejona. To jest obrzydliwe i nie higieniczne. Czemu uważał, że ja mu to zrobiłam?
-Izz czy to są odchody Churcha, z jego kuwety?-proszę nie, powiedz, że się mylę. Jęczę głośno w myślach.
-Sądzę, że tak- zaśmiała się
-To do cholery nie jest ani trochę śmieszne- sama zaczęłam głupio chichotać- To jest obrzydliwe. Łe…
-Uważam, że wyglądasz i śmierdzisz znacznie gorzej od Jace’a -powiedziała-Wiesz, wiem dlaczego mu to zrobiłaś, ale nie wiem gdzie masz kosz. Korzystając z okazji…-mówiąc to rzuciła skórkę banana na mnie- szybko stąd spadam.- Obróciła się na gigantycznych białych szpilkach i śmiejąc się pod nosem wychodziła.
-Iz zabije, oboje-wysyczałam to przez chwilowe obrzydzenie- Lepiej uciekaj-ostrzegłam ją i powoli wstawałam z posłania, kierując się do mojej łazienki. Nie planowałam kąpieli dzisiaj rano.– Ugh- Z czaskiem zamknęłam drzwi, przekręcając kluczyk i wchodząc pod gorącą wodę...


13 komentarzy:

  1. Ale się uśmiałam. Jesteś genialna, twoje pomysły są genialne, twój blog jest genialny. Brak słów po prostu. Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń

  2. Dzięki za dedykację pupsztylu (widzimy się za jakieś 2 minuty na niemieckim chociaż cały czas od rana siedzenia obok ciebie) super rozdzialik, obiecuje że jak skończy się nauka i jak znajdę trochę więcej czasu przeczytam wszystkie!!! Magda (czekam na nextas) ;) ps pisze na twoim koncie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda! Tylko ja mogę nazywać Nicol Pupsztylem !
    No to tak Pupsztylu... ( Krytyk Krytyków ocenia Twoje opowiadanie :-P ) ...
    Git majonez, cud malinka, z prochu powstał i w proch się obrócił, ja z wozu wysiadam... - po prostu -5 :-)
    Dzięki za dedykację :) A jeśli komuś się nie spodobał Twój rozdział, to zobaczy co mój wzrok potrafi ... buhahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UBÓSTWIAM WAS DZIEWCZYNY!!!!:))) MAGDA!!! jak mogłaś wejść na moje konto!?;) Milo mi że sie podoba i to wszystkim komentujacym;* Magdzia-zabije ;P

      Usuń
  4. Super rozdzial...mam nadzieje, ze kolejny juz niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże kocham...bardzo kocham twojego bloga i jak czytam każdy kolejny rozdział to wybucham śmiechem albo chociaż się uśmiecham <3 Proszę cię pisz szybko kolejny rozdział Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :D Nextas powinien się pojawić w przyszłym tygodniu. Mam pomysł na rozdział ale nie potrafię tego jeszcze sklecić.:)

      Usuń
  6. Chciałabym Cię z całego serca zaprosić na nowe ff: http://dearchloe-fanfiction.blogspot.com Mam nadzieję, że znajdziesz czas bo GWARANTUJĘ ŻE NIGDY NIE SPOTKAŁAŚ PODOBNEJ FABUŁY ☺
    Liczę na komentarz i ściskam mocno! ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze żyje z naciskiem na jeszcze bo znowu jestem na twoim koncie Magda %)

    OdpowiedzUsuń

Komentowanie dozwolone wszystkim czytającym bloga:D